بهترین سواحل قبرس شمالی

سواحل قبرس شمالی، از جمله سواحل زیبا و دلنشین در منطقه مدیترانه هستند. گردشگران بسیاری از سراسر جهان به قبرس شمالی سفر می کنند تا هم از زیبایی این سواحل لذت ببرند و هم با شنا در آبهای زلال مدیترانه، خنک شوند. در واقع به جرأت می توان گفت که سواحل قبرس شمالی، از مهمترین جاذبه های این کشور هستند.

فهرست مطالب

این سواحل با آب‌های آبی و صاف، شن‌های سفید و کریستالی، مناظر طبیعی فوق‌العاده و امکانات تفریحی فراوان گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین سواحل قبرس شمالی خواهیم پرداخت.

ساحل آکاپولکو «Acapulco Beach»

ساحل آکاپولکو در قبرس شمالی یکی از مقاصد توریستی محبوب است که با زیبایی خاص خود گردشگران را جذب می‌کند. این ساحل در فاصله ۱۰ کیلومتری از شرق گیرنه قرار دارد و در واقع یک ساحل خصوصی است.

ساحل آکاپولکو دارای امکانات زیاد و تفریحات متنوع است که برای ارائه به توریست‌ها تدارک دیده شده اند. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های هدایای گردشگری و فعالیت‌های ورزشی در آب اشاره کرد. علاوه بر این، سواحل آکاپولکو دارای مناظر طبیعی فوق العاده‌ای است که باعث می‌شود توریست‌ها لحظاتی را در آرامش به سر ببرند.

به علاوه، ساحل آکاپولکو به عنوان یک مقصد تفریحی و خانوادگی نیز شناخته می‌شود. با فراهم کردن فضای مناسب برای بازی‌های کودکان و فعالیت‌های خانوادگی، این ساحل به عنوان یک مقصد محبوب برای گذراندن وقت با خانواده شناخته می‌شود.

ساحل آلاگادی «AlagadiBeach»

ساحل آلاگادی که با نام ساحل “لاک پشت” نیز شناخته می شود. یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در قبرس شمالی است. ساحل آلاگادی، با زیبایی خاص و آب‌ فوق العاده‌ای که دارد، توریست‌ها را به خود جذب می‌کند.

در فصل تابستان ساحل ماسه ای آلاگادی، محلی برای رفت و آمد لاک پشت های سبز رنگی است که به این ساحل می آیند تا تخم گذاری کنند.

این ساحل در نزدیکی شهر گیرنه (فاصله 18 کیلومتری)  واقع شده و با منظره طبیعی کوه های گیرنه، تجربه‌ای لذت بخش از تفریح و استراحت در ساحل را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

در ساحل آلاگادی امکاناتی مانند سایت های پذیرایی، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های هدایای گردشگری نیز وجود دارد که توریست‌ها را در طول مدت اقامت خود در این ساحل مشغول و راضی نگه می دارد.

ساحل پالم «Palm Beach»

ساحل پالم در قبرس شمالی یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این منطقه است. این ساحل زیبا و آرام که لقب تمیزترین ساحل را با خود همراه دارد، در مجاورت خلیج قاضی ماگوسا  (Gazimağusa)واقع شده است و با آب‌های آبی و صاف و ساحل‌های شنی خود، گردشگران را جذب می‌کند.

ساحل پالم به دلیل دارا بودن درختان پالم بزرگ و سبز که از طرف دریا تا سمت شهر کشیده شده اند، بدین نام  شناخته می شود. این درختان به ساحل زیبای پالم یک زیبایی و طراوت خاص می‌بخشند.

ساحل پالم همچنین دارای امکانات گردشگری مناسبی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و امکانات ورزشی است. گردشگران می‌توانند در این ساحل از آفتاب لذت ببرند، شن و ماسه بازی کنند و یا به فعالیت‌های آبی مانند شنا و غواصی بپردازند.

ساحل دیانا «Diana Beach»

ساحل دیانا یکی از جواهرهای زیبای قبرس شمالی است که در شرق شهر گیرنه واقع شده است و یکی از مقصدهای محبوب گردشگران در این منطقه محسوب می‌شود.

ساحل دیانا یکی از کوچکترین سواحل در قبرس شمالی است که ساحلی پوشیده از شن و ماسه و آبی کریستالی و شفاف دارد  که امکانات شنا، غواصی، ورزش‌های آبی، قایقرانی و تفریح در آب را دارد.

ساحل کملوت «Camelot»

ساحل کملوت یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در قبرس شمالی  است که در نزدیکی شهر کیرنیا واقع شده و با مناظر طبیعی دلنشین و فضای آرامش بخش که دارد، تجربه‌ای فوق العاده از تفریح در ساحل را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

این ساحل حتی در شرایط تلاطم دریا، به دلیل داشتن موجگیر،  آبی آرام و موج هایی ملایم دارد.

قیمت خدمات در این ساحل بسیار مناسب هستند و بهترین امکانات با قیمتی خوب به گردشگران ارائه می شود. موسیقی زنده هم از ویژگی های بارز رستوران ها و بارهای این ساحل هستند.

ساحل دنیزکیزی «Denizkizi»

ساحل دنیزکیزی یا ساحل “پری دریایی”، یکی از مقصدهای زیبای قبرس شمالی است که با آب‌های زیبا و صاف خود، گردشگران را به خود جذب می‌کند. این ساحل زیبا در نزدیکی شهر کیرنیا (Kyrenia) واقع شده است و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریح و استراحت در این منطقه محسوب می‌شود.

ساحل دنیزکیزی، بخشی از هتل معروف دنیزکیزی است و گردشگران می توانند از امکانات آن استفاده نمایند و اگر مایل به استفاده از استخر روباز و امکانات دیگر هستند، باید هزینه ورودی را در ابتدای گیت ورودی پرداخت نمایند.

این ساحل دارای رستوران های مجهزی نیز هست که انواع غذاهای محلی قبرس شمالی با بهترین کیفیت و مزه، در آن یافت می شوند.

ساحل اسکیپ «Escape Beach»

ساحل اسکیپ یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در قبرس شمالی است که با زیبایی فوق العاده و خدمات برتر خود، توریست‌ها را جذب می‌کند. این ساحل در نزدیکی شهر کیرنیا واقع شده و با مناظر طبیعی زیبا، آب های آبی و صاف و فضای آرامش بخش که دارد، تجربه‌ای فوق العاده از تفریح در ساحل را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این ساحل، کلوپ اسکیپ «Escape beach club»است که یکی از بهترین مکان ها برای تفریحات شبانه در قبرس شمالی است.

این ساحل همچنین دارای فضای گسترده‌ای است که امکانات متنوعی مانند سایت‌های پذیرایی، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های هدایای گردشگری را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد. همچنین، فضای سبز و آرامش بخش اطراف ساحل، این مکان را به یک مقصد ایده‌آل برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان تبدیل کرده است.

ساحل نقره‌ای «Silver Beach»

ساحل نقره ای یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبا و محبوب در قبرس شمالی است. این ساحل در نزدیکی شهر فاماگوستا واقع شده و با مناظر طبیعی فوق العاده و فضای آرامش بخش که دارد، تجربه‌ای عالی از تفریح در ساحل را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

ساحل نقره ای دارای یک بخش عمومی و یک بخش خصوصی است. ورود به بخش عمومی رایگان است و برای ورود به بخش خصوصی باید هزینه یِ آن را بپردازید. این ساحل معروفیت چندانی ندارد اما تمیزی و خلوت بودن آن، سبب جذب گردشگران شده است. این ساحل همچنین دارای یک فضای طبیعی بکر و دور از شلوغی است که به توریست‌ها اجازه می‌دهد به آرامش و صلح درونی خود بپردازند.

دیگر سواحل قبرس شمالی

سواحل دیگر قبرس شمالی که بسیار زیبا و دیدنی هستند عبارت اند از:

ساحل آگیوس فیلون «Agios Filon Beach»

ساحل کارپاز «Karpaz Beach»

ساحل عمومی گلپسیدز «Glapsides Public Beach»

ساحل مرداب ‌خانه‌های مالدیو «Maldives Homes Lagoon Beach»

 

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز دهید

خرید ملک در قبرس شمالی یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما در هر صورت شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در یک کشور ناآشنا سرمایه گذاری می‌کنید و مسلماً با قوانین آن‌ها آشنا نیستید. ولی جای هیچگونه نگرانی نیست در این بخش میخواهیم شرایط خرید ملک در قبرس شمالی را با شما در میان بگذاریم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارسین تاتار رئیس‌جمهور فعلی قبرس شمالی را بشناسید

رئیس جمهور در قبرس شمالی، که به طور رسمی با نام جمهوری ترکیه قبرس شمالی شناخته می‌شود، به عنوان رهبر اجرایی و سیاسی برجسته این کشور شناخته می شود و دارای بالاترین جایگاه دولتی می باشد. قبرس شمالی یک کشور خودمختار است که در شمال جزیره قبرس واقع شده است

ادامه مطلب »

کوه المپوس در قبرس

کوه المپوس (به یونانی: Όλυμπος) یا چیونیسترا، یکی از بلندترین کوه‌های قبرس است که در جنوب غربی جزیره واقع شده است. ارتفاع این کوه حدود ۱۹۵۲ متر (۶۴۰۴ فوت)، است و از قله آن می‌توان منظره‌ای فوق‌العاده از سواحل قبرس و دریای مدیترانه را مشاهده نمود. فهرست مطالب کوهستان ترودوس

ادامه مطلب »

کریسمس خونین قبرس

تاریخ تقسیم شدن جزیره قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی به دوران پس از جنگ قبرس در سال ۱۹۷۴ باز می‌گردد. در این جنگ، تنش‌های بین اقلیت یونانی و ترک قبرس به شدت افزایش یافت و منجر به تقسیم قبرس شد. ترک‌ها قسمت شمالی جزیره را اشغال کرده و

ادامه مطلب »

معرفی کامل شهر فاماگوستا در کشور قبرس

فاماگوستا یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت در قبرس شمالی است. این شهر بزرگ در شمال شرقی این کشور واقع شده و در فاصله 55 کیلومتری نیکوزیا شمالی، پایتخت قبرس شمالی، قرار دارد. فاماگوستا یکی از مقصدهای توریستی محبوب در این منطقه است و با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خود،

ادامه مطلب »

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

خرید یک آپارتمان در قبرس شمالی می‌تواند یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری و یا زندگی در یک منطقه زیبا و تاریخی باشد. قبرس شمالی، با طبیعت خیره کننده‌ و تاریخ فرهنگی غنی، یک مقصد محبوب برای گردشگران و سرمایه گذاران است. این منطقه دارای شهرهای جذابی نظیر نیکوزیا، کیرنیا،

ادامه مطلب »

خیابان لدورا نیکوزیا قبرس

خیابان لدرا (لدورا) یکی از خیابان‌های مهم و پرتردد در قبرس است که در شهر نیکوزیا قرار دارد. این خیابان شاهراه بزرگی است که نیکوزیا شمالی و نیکوزیا جنوبی را به هم پیوند می دهد. خیابان لدرا همچنین یکی از مراکز تجاری و تفریحی اصلی شهر است و با فروشگاه‌های

ادامه مطلب »